Polskie Badania Internetu

Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących online

Według najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 roku wynosił 79%, a w 2024 roku – 78%. Względem roku ubiegłego nie zmienił się również udział osób, które dokonują zakupów na rodzimych stronach. Zwiększona Popularność Sklepów Zagranicznych Interesującym zjawiskiem jest wzrost popularności sklepów zagranicznych […]

Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących online więcej »

Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) prezentują najnowszy raport „Reklama online w dobie post-cookie”, który stworzyli we współpracy z najlepszymi rynkowymi ekspertami. Publikacja kompleksowo omawia zagadnienia związane z projektowanymi zmianami dotyczących 3rd party cookies oraz ich wpływu na cały ekosystem reklamowy. Ciasteczka są fundamentem realizacji skutecznych i efektywnych kampanii online

Raport IAB Polska i PBI: reklama online w dobie post-cookie więcej »

Scroll to Top