Firma AdAction, specjalizująca się w reklamie w grach oraz reklamie mobilnej, zaprezentowała poszerzoną ofertę wraz z nowym cennikiem reklam. W nowej ofercie wprowadzono między innymi podział na reklamę dynamiczną (in-game ads) i statyczną w grach (Product Placement) oraz produkcję gier (advergaming). Dodatkowo zaprezentowano zupełnie nową, szeroką ofertę reklamy mobilnej.
Dynamicznie rosnący zasięg, nowe produkty w ofercie oraz partnerstwa z polskimi i międzynarodowymi wydawcami spowodowały konieczność opracowania nowej oferty reklamowej. Jest ona dostępna na stronie http://planner.adaction.pl
Nowy cennik systematyzuje dotychczasową ofertę AdAction. Wprowadzono czytelny podział na kategorie produktów reklamowych oraz platformy na jakich są one dostępne (np. gry na PC/konsole, gry przeglądarkowe, flashowe, reklama mobilna). Całość uzupełnia propozycja agencji w zakresie produkcji gier, ofert specjalnych i marketingu szeptanego.
– Mamy obecnie najlepszą i najpełniejszą na polskim rynku ofertę reklam w grach, a jak pokazują badania ta postać reklamy jest bardzo dobrze odbierana przez użytkowników. Nie jest nachalna ani tak inwazyjna jak wiele reklam internetowych. Jej dodatkowym atutem jest rosnąca popularność gier wideo oraz fakt, że w gry grają wszystkie grupy wiekowe. Silnie rozbudowaliśmy również naszą ofertę wykorzystującą telefony komórkowe. – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży w AdAction.
AdAction oferuje także szereg narzędzi wspomagających pracę marketerów i plannerów. Nowością w ofercie jest reklama moblina, która umożliwia precyzyjne targetowanie ze względu na cechy demograficzne czy pobierany kontent oraz wywoływanie przez posiadaczy telefonów takich akcji jak wysyłka predefiniowanych smsów lub bezpośrednia rozmowa z call center Klienta.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.