W ciągu dwóch tygodni blisko 60 tys. osób weszło na stronę drugiej edycji akcji Wydawnictwa Złote Myśli „Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz”, a ponad 11 tys. spośród odwiedzających postanowiło skorzystać z tej formy dystrybucji książki.
Wydawnictwo Złote Myśli już po raz drugi ruszyło z akcją „Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz”. Dla przypomnienia – akcja polega na tym, że do 9 marca każdy zainteresowany ze specjalnie przygotowanej strony może najpierw pobrać publikację Witolda Wójtowicza „Sukces a praca” w postaci pliku PDF, przeczytać – i dopiero po tym zdecydować, na ile wiedza zawarta w książce okazała się interesująca oraz czy i ile za tę wiedzę warto zapłacić.
Do tej pory publikacja okazała się ciekawa dla ponad 11 tys. internautów, którzy od początku trwania akcji publikację pobrali. Czy Polacy pobierają ją tylko dlatego, że jest to możliwość pozbawiona zobowiązań finansowych? Czy akcja cieszy się popularnością, gdyż książka dostarcza wiedzy, której zainteresowani poszukują?
Duża popularność poprzedniej edycji, zachęciła więcej mediów do objęcia jej swym patronatem. Wśród nich znaleźli się między innymi Dziennik Internautów, Expertia.pl, Interaktywnie.com, Kobiety.pl, Marketing & more, Marketing w praktyce, Nowoczesna Firma, PROFEO, Rynek Książki oraz oczywiście redakcja e-biznes.pl. Dobór partnerów nie jest przypadkowy.
Celem drugiej edycji akcji jest promowanie książki, która dostarcza wiedzy, jak stać się całkowicie wolnym i niezależnym finansowo, a także szczęśliwym człowiekiem. Wydawnictwu jak i Patronom akcji zależy na promowaniu jak najlepszej wiedzy, bestsellerowych na rynku pozycji, szczególnie cenionych i poszukiwanych w czasie kryzysu – wyjaśnia Mateusz Chłodnicki, Wiceprezes Wydawnictwa.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.