Należąca do GG Network spółka LIVECHAT Software rozpoczęła przyjmowanie zapisów na beta testy GG Pro komunikatora internetowego przeznaczonego dla firm. Ma on być odpowiedzią na potrzeby firm związane ze sprawnie zarządzaną komunikacją wewnętrzną.
Start testów przewidziany jest jeszcze na marzec. Potrwają one około miesiąca i ma w nich wziąć udział kilkaset firm. Zachęcani do wzięcia w nich udziału są przede wszystkim menadżerowie, specjaliści ds. IT, czy pracownicy odpowiedzialni za koordynację działań wielu oddziałów. Testerami zostaną jednak jedynie wyselekcjonowani kandydaci wybrani przez producenta aplikacji spośród osób, które nadeślą zgłoszenia. Najbardziej aktywni otrzymają roczne licencje GG Pro dla 10 użytkowników.
Chcemy przeprowadzić testy z udziałem co najmniej kilkuset firm. Dzięki ich opiniom będziemy mogli ostatecznie dostosować nasz komunikator do oczekiwań rynku – powiedział Mariusz Ciepły, Dyrektor IT LIVECHAT Software.
Jak przekonuje w rozmowie z nami Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu LIVECHAT Software największą zaletą GG Pro ma być moduł zarządzania użytkownikami i kontaktami.
Administrator komunikatora będzie mógł nadawać kolejnym użytkownikom odpowiednie statusy, które będą wiązały się na przykład z dostępem do pewnych funkcji programu, czy kontaktami – wyjaśnia.
Lista kontaktów przechowywana będzie na serwerze, co umożliwi komunikację za pośrednictwem GG Pro w dowolnym miejscu. Co więcej, jeśli administrator w danej firmie wyrazi na to zgodę, w ramach jednej aplikacji będzie można korzystać zarówno z kontaktów GG Pro, jak i prywatnych rozmów w ramach programu Gadu-Gadu. Trwają pracę nad implementacją rozwiązań związanych z rozmowami głosowymi i połączeniami wideo.
Finalny produkt ma zostać zaoferowany w drugim kwartale bieżącego roku. Cena nie została jeszcze ustalona, wiemy jednak, że LIVECHAT Software przyjmie model rozliczeń abonamentowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.