W poniedziałek 30 marca do kiosków wraz z tygodnikiem Newsweek trafi pierwszy numer magazynu „Kobieta”.
Nowy magazyn weźmie pod lupę tematy, które nie są podejmowane w obecnej na rynku prasie kobiecej. Zaprezentuje wyraziste i często kontrowersyjne poglądy, dające kobietom impuls do dyskusji. „Kobieta” sportretuje osobowości, które mają coś do powiedzenia i nie boją się prowokacji. Każdy numer będzie oprawiony wyjątkową sesją zdjęciową. W pierwszej specjalnie dla Newsweeka Nelly Rokita zdejmie kapelusz i rękawiczki.
„Kobiety mają już pisma, które dają dobre rady, pochylają się ze współczuciem lub zagrzewają do aktywnego stylu życia. Nasza propozycja będzie dla kobiet ostrogą do myślenia, obiektywem, który wyostrzy obraz rzeczywistości i pokaże, że to, co niepoprawne politycznie, bywa prawdziwe i inspirujące. To magazyn, który nie kontestuje świata, ale też bezmyślnie mu nie ulega” – mówi Anna Moczulska, zastępca redaktora naczelnego Newsweek Polska, odpowiedzialna za pierwszą fazę tworzenia nowego pisma.
„Kobieta” będzie dołączana do całego nakładu tygodnika w każdy ostatni poniedziałek miesiąca. Cena Newsweeka z magazynem nie ulegnie zmianie, będzie wynosić 5 zł jak każde cotygodniowe wydanie. Wraz z wprowadzeniem dodatku wydawca uruchomi serwis internetowy www.newsweek.pl/kobieta , który będzie jego uzupełnieniem oraz platformą wymiany myśli dla kobiet.
Redaktor prowadzącą magazyn jest Magdalena Jankowska, ostatnio związana z „Twoim Stylem” i miesięcznikiem „Elle”. Makietę stworzyła Dominika Szczechowicz, dyrektor artystyczna Newsweeka.
Wprowadzeniu magazynu na rynek towarzyszy kampania reklamowa w tytułach Axel Springer Polska, radiostacjach RMF FM, RMF MAXX, Radio ZET, Radio Złote Przeboje, Eska oraz w internetowych serwisach Axel Springer Polska, Wirtualnej Polsce i O2.pl. Media zaplanował MediaCom, a kreację przygotowała agencja BBDO Warszawa.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.