W kampanii telefonu Samsung Ultra Touch, realizowanej w Internecie przez sieć V2Media wykorzystano Vstitial połączony ze skinem.
Skin wyświetlany z Vstitial’em został dopasowany do niego w taki sposób, aby obie formy się uzupełniały. Dla wzmocnienia efektu na samym skinie zastosowano dodatkowo animację w postaci wirującej smugi światła – motywu przewodniego kampanii Samsunga.
„Reklama video coraz częściej gości w polskim Internecie, zaś Klienci wykazują coraz odważniejsze podejście do tego tematu. Staramy się im zatem proponować różnorodne możliwości wykorzystania form video” – mówi Marcin Olszewski Managing Director V2Media. „Vstitial ze skinem to doskonałe narzędzie do działań wizerunkowych. Kampania Samsunga jest tego najlepszym przykładem – połączenie odpowiedniego spotu video z dobrym skinem uwypukla cechy produktu, jakimi są nowoczesność i multimedialność”- dodaje Marcin Olszewski.
Vstitial ze skinem z kampanii telefonu Samsung Ultra Touch:
Vstitial ze skinem emitowany będzie do połowy kwietnia w pakiecie dedykowanym obejmującym m.in. witryny Rzeczpospolita.pl, MediaRun.pl, Parkiet.com czy MSP.Money.pl. Kreację można także zobaczyć: tutaj . Za mechanizm nowej formy odpowiada w całości ARBOinteractive Polska. Kampanię w sieci V2Media zaplanowała i kupiła agencja interaktywna Next, należąca do grupy Starcom MediaVest.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.