Z początkiem maja w sieci Ad-Vice miały miejsce zmiany na stanowiskach w Dziale Sprzedaży. Do zespołu Ad-Vice na stanowisko Dyrektora Sprzedaży dołączył Jakub Wilczak, dotychczas związany z siecią Ad.net. Dominik Dębski, dotychczas pełniący obowiązki Dyrektora Sprzedaży, objął nowo utworzone stanowisko New Business Director.
Do zespołu Ad-Vice z początkiem maja dołącza Jakub Wilczak. Obejmie stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Jakub Wilczak dotychczas związany z siecią Ad.net, jako Kierownik Działu Sprzedaży, odpowiadał za wdrażanie strategii produktowych i sprzedażowych, stały kontakt z aktualnymi Klientami firmy, realizację projektów i zarządzanie budżetami. W Ad-Vice do zakresu obowiązków Jakuba Wilczaka należy kompleksowa obsługa domów mediowych, kreatywne wsparcie dużych projektów reklamowych oraz rozwój nowych produktów Ad-Vice.
Dominik Dębski, od dwóch lat związany z siecią Ad-Vice, na nowym stanowisku wykorzysta wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży i szeroką wiedzę o firmie i jej produktach. Jako New Business Director odpowiedzialny będzie za przygotowanie zintegrowanej oferty usług e-marketingu, świadczonej przez portfelowe spółki z grupy Xevin Investments (Cube Group, Autentika, 8fish, Xevin Consulting) a także pozyskiwanie nowych Klientów.
„Jest mi niezmiernie miło powitać Jakuba w naszym zespole. Posiada on duże doświadczenie w pracy z największymi Klientami. Duża część z naszych Kontrahentów miała już okazję zetknąć się zawodowo z Kubą, który od czerwca 2006 roku przez prawie trzy lata pełnił różne funkcje w sieci Ad.net, odpowiadając m. in. za budowanie dobrych relacji z rynkiem. Wyzwania nowego stanowiska w Ad-Vice i nowe zadania postawione przed Jakubem sprawiły, że szybko przyjął propozycję i podjął decyzję o przejściu do naszej sieci “ – mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.