Agencja Hypermedia (ISOBAR Polska), uruchomiła specjalny zespół kreatywny, dedykowany do działań ATL zintegrowanych w ramach komunikacji marketingowej. W skład teamu wchodzi Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz, osoby z bogatym doświadczeniem z dużych agencji ATL-owych. Obaj objęli stanowiska creative direktor-ów w Hypermedia. Zespołem będzie zarządzała Agata Kusińska, co-managing director.
Hypermedia, agencja zintegrowanej komunikacji marketingowej, proces rozbudowy kompetencji ATL rozpoczęła już w styczniu 2008 roku, zatrudniając na stanowisko co-managing directora Agatę Kusińską, specjalistkę z 13 letnim doświadczeniem w budowaniu strategii marek w agecjach ATL-owych m.in. w Red8, AdFabrikaFCB oraz Lowe GGK. – Naszym celem jest budowa strategii komunikacji, której osią będzie internet, medium integrujące w przyszłości wszystkie kanały komunikacji – mówi Agata Kusińska, co managing director. – Poszerzanie zakresu kompetencji o ATL rozumiemy więc w naszym przypadku jako rozbudowę kompetencji w kierunku: konsultingu w zakresie strategii komunikacji dla marek, budowy idei kreatywnych nośnych we wszystkich kanałach, nie tylko w internecie. Naszą główną właściwością zawsze będzie internet, ale już dzisiaj myśląc o naszym działaniu w kontekście komunikacji zintegrowanej, będziemy rozwijać komunikat interaktywny do innych kanałów, wykraczających poza internet.
Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz pracują w reklamie od 1998 roku. Marcinkowski jest absolwentem wydziału grafiki warszawskiej ASP, zaczynał pracę jako art director w agencji Upstairs, gdzie obsługiwał markę POP. W 2000 roku, już w Upstairs Young & Rubicam, poznał Marcina Wojtulewicza, który w Y&R jako copywriter pracował dla takich klientów, jak Citibank, Ford, Ericsson, Xerox, DAF czy Pillip Morris.
Do 2004 roku Artur Marcinkowski i Marcin Wojtulewicz pracowali w UY&R jako seniorski team kreatywny, którego głównym klientem była Idea POP (za obsługę POP-a Marcinkowski otrzymał Tytana, jako team otrzymali Złotego Orła). Ponadto brali udział w tworzeniu kampanii dla takich marek, jak Pudliszki, Danone, Nobiles, Masella, Warka, Auto Świat.
W 2004 roku Marcinkowski odszedł z agencji i założył studio produkcyjne Dynamo. Z kolei Wojtulewicz w 2005 roku, rozpoczął współpracę z agencją Red8 Communications Group, gdzie ponownie spotykał się z Marcinkowskim przy tworzeniu kampanii dla Castoramy, Totalizatora Sportowego i US Pharmacia. Od 2006 roku Wojtulewicz współpracuje na stałe z agencją Red8 Communications Group, gdzie obsługuje marki Pizza Hut i Bosman oraz bierze udział w licznych przetargach.
W 2007 roku Marcinkowski założył agencję reklamową Zero7. Zdobywa takich klientów, jak Merlin.pl, Logitech (full service), Dominet Bank, NOM, Sony (internet) oraz Fundacja Ewy Błaszczyk Akogo (internet, prasa, ambient). Przy tworzeniu kampanii dla sklepu Merlin.pl (srebrne Effie) i Logitech ponownie współpracuje z Wojtulewiczem.
Artur Marcinkowski rozpoczął pracę w agencji Hypermedia jako creative director od kwietnia 2009 roku. W maju dołączył do niego Marcin Wojtulewicz, obejmująć również stanowisko creative direktor-a.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.