Koncert Lenny’ego Kravitz’a, Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Kraków wart jest zaliczenia!”. Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, została przygotowana przy współpracy z agencjami TBWA\TELESCOPE oraz Tippingpoint, należącymi do grupy TBWA\.
„Kampania wywołuje skrajne emocje, od oburzenia pewnych grup feministycznych, po zachwyty. Mówi się o niej w telewizji, na łamach prasy, w radio. Fora internetowe huczą od komentarzy” – komentuje z zadowoleniem Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\TELESCOPE.
Kampania, która potrwa do końca czerwca, jest częścią projektu „6 zmysłów” promującego Kraków, jako miejsce wydarzeń kulturalnych na światowym poziomie. Nowa kampania prezentuje wszystkie wydarzenia pod wspólnym szyldem, przedstawiając je, jako „konieczne do zaliczenia”. Jako motywy przewodnie kreacji wybrano trzy wydarzenia: Festiwal Muzyki Filmowej, Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom i koncert Lenny’ego Kravitz’a.
Kampania jest komunikowana na billboardach i citylightach w Krakówie, Wrocławiu, Trójmieście, Łodzi, Warszawie oraz Poznaniu. Oprócz outdooru, w kampanii wykorzystano także działania z zakresu BTL. Ulotki w formie indeksu i zwolnienia, podpisane przez Prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego, są dystrybuowane przed uczelniami w całej Polsce. Z kolei w akademikach pojawiły się zawieszki na drzwi z hasłem „Nie ma mnie, zaliczam w Krakowie”. Dodatkowo, plakaty z trzema layoutami oraz ulotki i zawieszki pojawią się w krakowskich salonach sieci Empik.
Na potrzeby kampanii uruchomiona zostanie także podstrona na Miejskiej Prezentacji Internetowej Magiczny Kraków (www.krakow.pl). Akcja zostanie wsparta kampanią bannerową na stronach portali students.pl i aktivist.pl oraz spotami emitowanymi na antenie RMF Maxxx w całej Polsce.
Kampania powstała we współpracy z agencją TBWA\ Telescope, strukturą dedykowaną do promocji sztuki i kampanii prospołecznych. Autorem kreacji jest agencja Tippingpoint wchodzącej w skład grupy TBWA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.