Sieć afiliacyjna Afilo wprowadza do swojej oferty reklamę video. Jest to pierwsza na polskim rynku reklama tego typu rozliczana w modelu za efekt.
AdVideo czyli spoty filmowe lub dłuższe prezentacje flashowe to nowość w ofercie Afilo i jednocześnie pierwsza taka oferta wśród polskich sieci afiliacyjnych. Reklama rozliczana jest w modelu Pay Per Play i Cost Per Click, ale co istotne, reklamodawca zapłaci za reklamę dopiero wtedy, gdy internauta obejrzy określony fragment spotu: np. 15, 20 lub 90 sekund. Daje to reklamodawcy gwarancję że zapłaci tylko za obejrzane spoty. W przypadku reklam video jest to bardzo istotne.
Żadna polska sieć afiliacyjna poza nami nie ma w swojej ofercie reklamy video rozliczanej za efekt. Zanim wprowadziliśmy AdVideo do oferty testowaliśmy ten format bardzo dokładnie. Przeprowadziliśmy kilka testowych kampanii dla naszych klientów, ich efektywność była wysoka. Istotnym argumentem za wykorzystaniem AdVideo w mediaplanach jest fakt, że film Reklamodawcy uruchamia się dopiero na żądanie użytkownika (dopiero po naciśnięciu przycisku Play). Daje to gwarancję, że film zostanie obejrzany jedynie przez osoby które są nim faktycznie zainteresowane – powiedział Paweł Sypczuk, dyrektor generalny sieci Afilo.
Reklama video jest ma szczególnie skuteczna w przypadku kampanii wizerunkowych ale może również pełnić funkcję wspomagającą przy akcjach sprzedażowych. AdVideo ma dobrze sprawdzać się w przypadku branży motoryzacyjnej, odzieżowej, FMCG oraz finansowej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.