W ramach kampanii na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu gatunkami zagrożonymi wyginięciem WWF Polska rozpoczęła drugi etap działań „Zanim kupisz egzotyczne zwierzę”. Jednym z elementów tego przedsięwzięcia jest akcja edukacyjna dla młodzieży szkolnej. Pod koniec marca do wszystkich gimnazjów w Polsce trafią płyty CD z prezentacją multimedialną i grą, których przygotowaniem zajęła się agencja OS3 multimedia.
Całą kampanię wspierają pro bono agencja reklamowa EURO RSCG New Europe (kreacja), agencja PR Headlines (działania medialne) i dom mediowy MPG. Finansowym partnerem drugiego i trzeciego etapu przedsięwzięcia jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Kampanii patronuje Ministerstwo Środowiska.
Prezentacja multimedialna skierowana jest do młodzieży szkolnej i stanowi narzędzie wspomagające edukację dzieci podczas lekcji przyrody lub godziny wychowawczej. Materiał dotrze do blisko dziesięciu tysięcy nauczycieli w szkołach w całej Polsce. Płyta z prezentacją zawiera między innymi: dokładne informacje o celach i przewidywanych efektach kampanii, scenariusze przykładowych lekcji, materiały pomocnicze do zajęć, film oparty na autentycznych zdjęciach z operacji zatrzymania przemycanych zwierząt, galerię zdjęć oraz wyczerpujący poradnik prawny dotyczący sprowadzania egzotycznej fauny do kraju.
Poza prezentacją, agencja OS3 multimedia przygotowała również grę edukacyjną „Mali celnicy 2”. Każdy z graczy wcielając się w postać celnika ma szanse uratowania egzotycznych zwierząt, a przy okazji dowiedzenia się czegoś o ich życiu i naturalnym środowisku. Gra dostępna jest jako uzupełnienie prezentacji, można ją również pobrać ze strony www.wwf.pl lub zagrać on-line. Osiągnięcia najlepszych graczy dostępne są w sieci, dzięki czemu uczniowie z różnych szkół mogą ze sobą rywalizować i sprawdzać, kto z nich okazał się najlepszym tropicielem przemycanych zwierząt.
„Celem naszej kampanii jest przede wszystkim uświadomienie wszystkim młodym ludziom, jak duży problem stanowi nielegalny handel gatunkami chronionymi oraz jak oni sami mogą wpływać na skalę tego zjawiska. Dzięki pomocy naszych partnerów przygotowaliśmy kampanię, która, mamy nadzieję, zmobilizuje młodych ludzi do przeciwstawienia się temu procederowi, a także dostarczy im wiedzy na temat gatunków zagrożonych wyginięciem”- powiedziała Magdalena Dul, Kierownik Działu Komunikacji WWF Polska.
http://www.wwf.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.