Na portalu TotalMoney.pl wystartowały właśnie porównywarka cen energii elektrycznej oraz porównywarka pakietów telewizyjnych. Pierwsza z nich umożliwia kalkulacje rachunków za prąd u prawie wszystkich sprzedawców energii elektrycznej w Polsce, druga zestawia oferty pakietów telewizyjnych od dostawców cyfrowych, kablówek i operatorów telekomunikacyjnych.
Pierwszą nowością TotalMoney.pl jest porównywarka rachunków za energię elektryczną – zarówno dla klienta indywidualnego (gospodarstwa domowe), jak i dla sektora MSP. Umożliwia ona automatyczną kalkulację rachunków za energię od obecnego dostawcy. Nie musimy przy tym nawet znać jego nazwy – wystarczy, że podamy nasz kod pocztowy. Porównywarka pokazuje też oszczędność roczną przy założeniu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. W porównywarce uwzględniono niemal wszystkich operatorów systemów dystrybucyjnych oraz sprzedawców energii elektrycznej w Polsce, szczegółowo opisano także wszystkie taryfy i elementy kosztotwórcze. Część informacyjna TotalMoney.pl ma być na bieżąco uzupełniana o treści związane z użytkowaniem energii elektrycznej i wskazówkami ułatwiającymi wybór lub zmianę dostawcy.
„Odbiorcom indywidualnym często brak wiedzy na temat rynku energii oraz świadomości, że mogą zmienić dostawcę. Jak pokazuje najnowszy roczny raport rynku konsumenckiego w Unii Europejskiej, przygotowany przez Komisję Europejską, niecałe 2/3 konsumentów jest zadowolonych z dostawcy energii, ale tylko 8 proc. konsumentów zdecydowało się go zmienić. W Polsce na razie taryfy poszczególnych dostawców nie są jeszcze w pełni konkurencyjne, a różnice w cenach niewielkie. Ale kwestią czasu jest dalsza liberalizacja rynku, a co za tym idzie, większa konkurencja i bardziej atrakcyjne taryfy dla klienta. Na dzisiaj jednym z celów serwisu będzie informowanie klientów o możliwości zmiany dostawcy oraz o ewentualnych oszczędnościach z tego tytułu. Nasza porównywarka pozwoli zwykłemu Kowalskiemu odnaleźć się w tym zamieszaniu i zawsze w prosty sposób wybrać najtańszą ofertę” – mówi Marcin Klukowski, Członek Zarządu Konekt Poland Sp. z o.o., będącej właścicielem TotalMoney.pl.
Na portalu pojawiła się także porównywarka płatnych cyfrowych pakietów telewizyjnych – uwzględniająca zarówno cyfrowe telewizje satelitarne (np.: Polsat Cyfrowy, Cyfra +, n), telewizje satelitarne od dostawców usług telekomunikacyjnych (np. Neostrada TP z telewizją DTH) oraz telewizje sieciowe, tzw. kablówki (np. Aster, Vectra, UPC, Multimedia). Porównywarka automatycznie dobiera oferty m.in. na podstawie miesięcznego budżetu, który chcemy przeznaczyć na telewizję oraz porównuje konkurencyjne pakiety, m.in. pod względem ceny. Każdy pakiet jest szczegółowo opisany – użytkownik może sprawdzić, jaką ofertę programową zawiera, ile kosztuje abonament, jakie są „ukryte opłaty”, np. za przedwczesne odstąpienie od umowy. Użytkownicy będą mogli także szukać porad i wskazówek dotyczących najkorzystniejszego wyboru płatnych pakietów telewizyjnych w części informacyjnej portalu, która ma zostać wzbogacona o tego typu treści.
Wzbogacenie porównywarki TotalMoney.pl – specjalizującej się do tej pory w porównywaniu produktów finansowych i ubezpieczeń – o nowe narzędzia to nie koniec zmian na portalu. Jako pomoc i ułatwienie dla konsumentów na stronie głównej pojawił się nowy moduł „TOP oszczędności TotalMoney.pl”, który prezentuje w przyjazny sposób największe różnice/oszczędności pomiędzy zwykłymi i najlepszymi na rynku ofertami.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.