TorturaCen.pl to do tej pory jedyna porównywarka cen, która zaproponowała swoim kontrahentom nowy model rozliczenia – CPA (cost per action). Pierwszy polski cashback, w odróżnieniu od innych tego typu serwisów działających w sieci, zarabia na prowizji od sprzedanych produktów, a nie na generowaniu ruchu na stronach sklepów internetowych.
Jest to rozliczenie od realnej sprzedaży – tłumaczy Marek Stodolak, Prezes TorturaCen.pl – sklep internetowy współpracujący z naszym serwisem nie płaci za tzw. kliknięcie jak ma to miejsce w tradycyjnym modelu CPC (cost per click) tylko za dokonaną transakcję. W przypadku stosowanego przez nas modelu chodzi o efekt, a nie o pustą reklamę – podkreśla Stodolak.
Rozwiązanie to przynosi realne korzyści nie tylko sklepom internetowym, ale także ich klientom. Sklepy zintegrowane z serwisem nie są zmuszone do uczestniczenia w agresywnej konkurencji cenowej, dzięki czemu informacja docierająca do klienta jest rzetelna. Właściciele serwisu TorturaCen.pl podkreślają, że zastosowanie modelu CPA wymaga od nich kontroli jakości oferty dostępnej za pośrednictwem pierwszego polskiego cashbacku. Handlowcy nie płacą nam za każde przekierowanie internauty na witrynę sklepu, naliczamy opłaty dopiero, gdy transakcja zostanie pozytywnie zakończona – mówi Stodolak – dlatego też w naszym interesie jest, aby klienci byli zadowoleni i dokonywali zakupów.
Przykładowa symulacja kosztów dla modelu CPC i CPA przedstawiona przez TorturaCen.pl:
Średnia kwota zamówienia w sklepie internetowym, w kategorii drobne AGD, wynosi 200 zł
W modelu CPC (cost per click):
• Średnia cena za „kliknięcie” w porównywarce cen lub przeglądarce to 0,15 zł
• Średnia liczba kliknięć, która przekłada się na sprzedaż wynosi 100
• Średni koszt pozyskania klienta z porównywarki cen lub przeglądarki wynosi 15 zł
• Średni procentowy koszt pozyskania klienta z porównywarki cen lub przeglądarki, w relacji do ceny produktu to 7,50 %
Model CPA (cost per action):
• Proponowany cashback dla kupującego w TorturaCen.pl: 3%
• Proponowana prowizja dla TorturaCen.pl: około 2%
• Koszt pozyskania klienta z TorturaCen.pl, w relacji do ceny produktu to 5 %
• Oszczędność modelu CPA w porównaniu do modelu CPC wynosi 2,50 %
Usługa cashback jest atrakcyjną ofertą dla tych, którzy regularnie dokonują zakupów w sklepach internetowych. Kupujący wydaje taką samą ilość pieniędzy jak do tej pory, natomiast serwis dzieli się z nim prowizją. Każdy klient tworzy na swój własny użytek konto – „wirtualny portfel”, gdzie zapisywana jest historia zakupów i gromadzi się wirtualne złotówki, którymi możemy płacić za prawdziwe towary. Obecnie serwis współpracuje z ponad 800 sklepami, oferując blisko 3 mln produktów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.