Rozbudowa działu Innowacji i Analiz oraz poszerzenie zespołu Client Service – to najważniejsze przeobrażenia w strukturze agencji marketingu relacji \DATA SOLUTIONS. Zmiany są konsekwencją wzbogacenia portfolio klientów firmy oraz rozszerzenia kompetencji oraz zakresu świadczonych usług.
Dział Innowacji i Analiz jest interdyscyplinarną sekcją, której pracownicy wykorzystują kompetencje nie tylko z zakresu strategii, ale także takich dziedzin jak: nowe technologie, mobile marketing, interactive i data mining. Jest to konsekwencja poszerzenia zakresu usług świadczonych Klientom. Decyzja o rozbudowaniu działu Obsługi Klienta związana jest natomiast z pozyskaniem nowych Klientów na początku roku 2009: Ferrero Polska, Dr Oetker oraz firmy jubilerskiej YES.
W związku z ze zmianami w strukturze do \DATA SOLUTIONS dołączył zespół nowych specjalistów:
Justyna Budych w dziele Innowacji i Analiz, objęła stanowisko Interactive Manager. Wcześniej pracowała w dziale obsługi klienta Grupy Collective, następnie w agencji interaktywnej Interactive Solutions, na stanowisku Project Managera.
Paweł Zdanowski w dziale Innowacji i Analiz objął funkcję Head Creative Writer. Doświadczenie agencyjne zdobył współpracując z Mango Design, Interactive Solutions
i Fresh Advertisement. Współpracował także ze spółkami o2.pl oraz Agora, rozwijając ich serwisy wertykalne. Jest absolwentem poznańskiej Akademii Ekonomicznej.
Account Managerem w dziale Client Service została Marzena Wojciechowska – absolwentka Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych i Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Marzena wcześniej pracowała w agencji Reklamowej Afekt, zajmując się obsługą takich klientów, jak Allegro, Kulczyk Tradex, TP, Orange, BP oraz Kompania Piwowarska. Dział Client Service wzmocniła także absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Marzena Krzemińska, która objęła stanowisko Account Executive
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.