Biuro Reklamy Wirtualnej Polski wprowadza letnią ofertę promocyjną. Obejmuje ona emisję reklam w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia. Dotyczy takich form reklamowych WP jak: spoty wideo, pakiety zasięgowe, reklamy nieinwazyjne i reklamy behawioralne, kreacje prezentowane na stronie głównej portalu, kampanie realizowane w modelu CPM.
Od 1 lipca do każdego zamówienia reklamy wideo w portalu klient otrzyma 50% odsłon gratis. Promocja obejmuje zarówno „klasyczny” In-Stream VideoAd, jak też formy reklamy wideo, emitowane przed materiałem redakcyjnym WP.tv – OnStream Toplayer i Bottomlayer. Cechą charakterystyczną kreacji OnStream Toplayer oraz Bottomlayer jest możliwość ich automatycznego zastosowania w kontekście telewizyjnym – kreacja wpasowana jest w okno ekranu playera. Propozycja 50% odsłon gratis dotyczy wszystkich 12 kanałów tematycznych telewizji internetowej WP.tv. Cena bazowa dla wymienionych form to 50 złotych za 1000 odsłon.
W przypadku kampanii w modelu CPM oferta obejmuje 25% odsłon gratis do każdego zamówienia w wybranych serwisach. Promocja dotyczy także pakietów WPZasięg, WPSmart (reklamy nieinwazyjnej) oraz WPCore (reklamy behawioralnej). Zamawiając którykolwiek z pakietów reklamodawca otrzymuje dodatkowe 10% odsłon. Promocją objęte są zamówienia na kwotę powyżej 5 tysięcy złotych netto.
Oferta obejmująca stronę główną WP dotyczy:
- pasków reklamowych – wyświetlane przy każdej odsłonie strony głównej są obecnie tańsze o 25%;
- mini skyscrapera oraz midboxa – w ramach promocji oferowane są w cenie 30 tysięcy złotych Rate Card (cena przed promocją – 50 tysięcy złotych), za emisję kreacji na stronie głównej przez jeden dzień;
- WPboxu – reklamodawca ma obecnie możliwość zakupu kreacji w modelu FF (flat fee) za65 tysięcy złotych, czyli w cenie emisji 3 odsłon do użytkownika.
Pozostałe formy reklamowe w kampaniach jednodniowych na stronie głównej są, w ramach letniej promocji Biura Reklamy WP, tańsze o 10%.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.