„m ratuje internet” to hasło kampanii produktowej promującej mdziennik.pl – mobilną wersję portalu dziennik.pl. Od początku lipca, po wpisaniu w swoim telefonie adresu mdziennik.pl, użytkownicy mają dostęp do 12 kanałów tematycznych serwisu. Dzięki nowej usłudze mogą korzystać z najnowszych informacji dziennika.pl w każdym miejscu i czasie, bez konieczności używania komputera stacjonarnego czy laptopa.
mdziennik.pl oferuje dostęp do podręcznej bazy wakacyjnych imprez i koncertów. Użytkownicy mogą sprawdzić, co ciekawego dzieje się w ich mieście i jakie atrakcje kulturalne czekają na nich w miejscu, do którego wybierają się na urlop. Wiadomości te – dostarczane przez serwis Sybil.pl – dostępne są w Informatorze koncertowym w sekcji Kultura.
Ponadto mobilny serwis mdziennik.pl oferuje dostęp do pełnej bazy najświeższych i najważniejszych informacji portalu dziennik.pl w kategoriach: Wiadomości, Biznes, Sport, Rozrywka, Technologia, Opinie, Podróże. Użytkownicy mogą również na bieżąco sprawdzać kursy walut, notowania giełdowe i prognozę pogody dla wybranych miejscowości. Dzięki specjalnemu, przejrzystemu menu i prostej nawigacji przeglądanie treści w telefonie jest szybkie i wygodne. Partnerem serwisu jest Raiffeisen Bank Polska S.A., który oferuje swoim klientom Mobilny Bank, zaawansowany system zapewniający pełny dostęp do własnego konta przez telefon komórkowy 24 godziny na dobę.
„Serwis mdziennik.pl to wolność korzystania z naszego serwisu w dowolnym miejscu. Popularność portalu dziennik.pl wzrosła w ostatnim półroczu o blisko 50 proc.*, dlatego stworzyliśmy mobilną wersję dla tych, którzy chcą być zawsze świetnie poinformowani bez konieczności zabierania ze sobą komputera” – mówi o przesłaniu kampanii Piotr Welc, dyrektor wydawniczy serwisu dziennik.pl.
Kampanię produktową poprzedzała akcja teaserowa pt. „Kim jest m?”, podczas której użytkownicy dziennika.pl szukali najciekawszych skojarzeń ze znakiem m i głosowali na najlepsze propozycje. W ciągu tygodnia w zabawie wzięło udział ponad 15 tys. internautów. Najwięcej głosów zdobyło słowo „marzenia”.
Kampanie – teaserowa i produktowa – prowadzone są w mediach internetowych i drukowanych należących do Axel Springer Polska. Za koncepcję kampanii odpowiada zespół marketingu dziennika.pl, kreacje przygotowała firma Zjednoczenie.com oraz grafik serwisu – Daniel Zarzycki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.