Gazeta Wyborcza przytacza wyniki badań firmy ScriptLogic dotyczące wdrożania systemu Windows 7 wśród swoich klientów. Wynika z nich jasno, że współpracujące ze ScriptLogic przedsiębiorstwa nie spieszą się z zakupem nowego systemu Microsoftu.
Z ponad tysiąca klientów, którzy odpowiedzieli na ankietę ScriptLogic 59 proc. nie zamierza po październikowej premierze instalować Windows 7 w swoich spółkach. Ponad jedna trzecia podejmie się zakupu nowego Windowsa przed końcem 2010 roku. Tylko 5,4 proc. firm planuje zakup nowego systemu w tym roku.
Jakie są przyczyny takiej wstrzemięźliwości wobec wdrożenia Windows 7? 42 proc. respondentów uznało, że ich firma nie ma „czasu oraz zasobów” aby dokonać wymiany oprogramowania co ma ścisły związek z kryzysem gospodarczym. Natomiast niecałe 37 proc. ankietowanych boi się niekompatybilności swojego oprogramowania z nowym produktem Microsoftu.
http://wyborcza.pl/biznes/1,82244,6818089,Nowy_Windows__Szesc_na_dziesiec_firm_mowi__nie_.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.