Hasło „Znajdź swój ideał” jest motywem przewodnim nowej kampanii reklamowej Sympatia.pl – największej w Polsce platformy randkowej. Kampania startuje 20 lipca i potrwa do połowy sierpnia.
Prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie oraz w kinie. Kampania telewizyjna emitowana jest w: TVN, TVN7, TVN24, TVN Style. Wykorzystuje trzy 15 sekundowe spoty reklamowe. Zarys sylwetki kobiety i mężczyzny wypełnia się ich wizerunkami w miarę, jak głos z off-u opisuje wymarzonego partnera. Spoty podkreślają fakt, że na Sympatii można poznać ciekawych ludzi, nawiązać nowe przyjaźnie, a także odnaleźć prawdziwą miłość.
Spoty radiowe emitowane są w: Radiu Zet, RMF FM oraz w Radiu Eska. Kampanię wspierają ogłoszenia w prasie: Wprost, Polityka, CKM, Playboy, Cosmopolitan, Machina, Film oraz w sieci kin Multikino i Silver Screen. Dodatkowo realizowane są silne działania autopromocyjne na portalu Onet.pl.
Kreacje reklamowe przygotowane zostały we współpracy z agencją reklamową TBWA. Media zaplanowano we współpracy z domem mediowym Starcom.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.