Kierowcy stojący w warszawskich korkach mogą od niedawna odnieść z tego powodu korzyści. Wszystko dzięki delikatesom internetowym A.pl, które wprowadziły właśnie nową samochodową promocję.
Kierowcy poruszający się po zatłoczonych ulicach stolicy, którzy spotkają na nich samochody dostawcze A.pl, mogą wziąć udział w sms-owej akcji rabatowej. Poza standardową reklamą sklepu, na karoseriach aut widoczny jest bowiem numer telefonu oraz specjalny kod. Osoba, która wyśle kod na podany numer otrzymuje 10 procentowy rabat na zakupy w A.pl.
– Klienci wskazują samochody dostawcze jako jedno z najważniejszych źródeł wiedzy o naszym sklepie, dlatego postanowiliśmy zorganizować akcję rabatową z w ich użyciem – mówi Jakub Milewski koordynator działań e-commerce A.pl. –Chcemy by osoby, które spotkają nasze auta na ulicach nie tylko zapamiętały markę, ale także zaczęły działać, czyli odwiedziły naszą stronę i dokonały zakupu. Choć trudno jest przenieść działania prowadzone offline na online to nam to się jednak udało. Od początku kampanii rabaty pobrało już kilkaset osób – dodaje.
Kampania trwa od 3 tygodni. Rolę nośników pełni 8 samochodów dostawczych A.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.