Afilo, sieć reklamy rozliczanej za efekt, jest sponsorem głównym najbliższego spotkania IAB ShowCase, które odbędzie się 31 lipca we Wrocławiu.
IAB ShowCase to cykliczne spotkania organizowane dla marketerów przez IAB Polska. Celem tych spotkań jest przekazanie wiedzy z obszaru reklamy internetowej oraz pokazanie najnowszych rozwiązań z dziedziny promocji online. Podczas jednodniowych spotkań prezentowane są case study przez specjalistów i praktyków z branży internetowej.
Najbliższe spotkanie z cyklu IAB ShowCase, którego sponsorem głównym jest Afilo, odbędzie się 31 lipca we Wrocławiu. Podczas imprezy omawiane będą między innymi zastosowanie gier w promocji produktów i usług, optymalizacja kampanii reklamowych online czy praktyczne wykorzystanie social media. IAB ShowCase zakończy prezentacja Pawła Sypczuka, dyrektora generalnego Afilo, poświęcona reklamie rozliczanej za efekt.
www.iabpolska.pl/iabshowcasewroclaw
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.