Q&AConsulting pozyskała dwóch nowych klientów. Rozpoczęła współpracę w zakresie kompleksowej obsługi PR z MobiJOY! – agencją marketingu mobilnego oraz z One-2-One – integratorem usług mobilnych.
Celem komunikacyjnym jest umacnianie wizerunku MobiJOY!. Z kolei pozycjonowanie One-2-One jako firmy oferującej zaawansowane narzędzia mobilne wykorzystywane przez media oraz zintegrowane usługi dodane w telefonii komórkowej.
One-2-One jest spółką portfelową MCI Management S.A., funduszu typu venture capital, notowanego na GPW. Wcześniej obie firmy w zakresie PR obsługiwane były przez Rowland Communications.
– Mamy dużą satysfakcję, że możemy wspomagać komunikacyjnie firmy, które należą obecnie do najdynamiczniej rozwijającej się branży w Polsce i na świecie. Rozpoczynając współpracę z MobiJOY! i One-2-One zatrudniliśmy nową osobę, która zdobyła doświadczenie w kontaktach z tego typu firmami podczas pobytu w USA – powiedziała Aneta Sadowska Consultant Partner Q&AConsulting.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.