Debiut niemieckojęzycznej wersji strony internetowej zakończył wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej w spółce programistycznej CodeTwo. Zmiana symboliki stosowanej przez CodeTwo wiąże się z rozwojem spółki, która działa w sektorze rozwiązań programistycznych dla Microsoft Exchange Server oraz Office Outlook. Odświeżenie wizerunku firmy w internecie jest wynikiem odnotowania przez spółkę wzrostu liczby klientów m.in. wśród przedsiębiorstw zagranicznych.
– Nasze produkty stają się coraz lepiej rozpoznawane na rynku usług software’owych dla serwera Exchange – podkreśla Michał Bednarz, właściciel CodeTwo. – Decyzja o zmianie systemu identyfikacji wizerunkowej to naturalna konsekwencja rozwoju naszej spółki.
Redesign systemu identyfikacji wizualnej w CodeTwo był procesem trwającym kilka miesięcy. Kompleksowa zmiana wizerunkowa, dokonana na podstawie szczegółowo opracowanej księgi standardów CI, objęła m.in. zaprojektowanie nowego logotypu spółki, kolorystyki, liternictwa, druków firmowych, wizytówek. Najlepiej widocznym efektem odświeżenia wizerunku było uruchomienie nowoczesnego, funkcjonalnego serwisu internetowego firmy. Po wiosennym debiucie strony polskojęzycznej firma CodeTwo umieściła w internecie także wersje anglo- i niemieckojęzyczną.
– Dzięki przejrzystej kolorystyce oraz dobrze zbudowanemu menu nasi klienci łatwo dotrą do każdej potrzebnej im informacji – mówi Michał Bednarz. – Mogą to być np. nasza szczegółowa oferta, opisy i instrukcje aplikacji, rozbudowane biuro prasowe, centrum pomocy online. Obcojęzyczne wersje serwisu umożliwiają również dokonanie transakcji kupna oprogramowania online, za pomocą bezpiecznego, szyfrowanego systemu PayPal.
Nowe serwisy spółki CodeTwo:
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.