Zdjęcia użytkowników serwisu National-Geographic.pl będą mogły trafić na łamy polskiej edycji magazynu z żółtą ramką. Towarzystwo National Geographic, wydawca miesięcznika National Geographic, doceniło zdjęcia polskich użytkowników i zgodziło się na ich publikację w polskiej edycji magazynu w rubryce Twoje Zdjęcie.
Do tej pory w rubryce Twoje Zdjęcie publikowane były wyłącznie fotografie z amerykańskiego wydania magazynu. Począwszy od październikowego numeru National Geographic Polska, dział Twoje Zdjęcie zapełni się zdjęciami użytkowników serwisu National-Geographic.pl, wybranymi przez polską redakcję tego pisma. Zdjęcia można nadsyłać przez stronę: www.twojezdjecie.national-geographic.pl.
W ciągu kilku ostatnich miesięcy użytkownicy polskiego serwisu dodali już ok. 15 tys. fotografii, które można zobaczyć w tym miejscu.
Zdjęcia reprezentują wysoki poziom artystyczny, techniczny i merytoryczny, dzięki czemu Towarzystwo wyraziło zgodę na ich publikację na łamach National Geographic Polska.
– To nie lada wydarzenie. Większość edycji magazynu opiera się wyłącznie na zdjęciach dodawanych do amerykańskiego serwisu i wybieranych przez amerykańskie jury. Dzięki staraniom polskiej redakcji magazynu, szanse na publikację w polskiej edycji otrzymali również użytkownicy serwisu National-Geographic.pl – tłumaczy Marcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J Polska.
Nowy serwis National-Geographic.pl został uruchomiony w maju 2009 roku i już w tym samym miesiącu odnotował ponad 92 tys. realnych użytkowników (PBI/Megapanel 2009, maj 2009), co stanowiło wzrost o ok. 200-250% względem średniego zasięgu poprzedniej wersji serwisu, działającego od 2004 roku.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.