Z końcem maja rozpoczyna się kampania marki Volvo wprowadzająca następcę modelu V40 – nowe kombi oznaczone symbolem V50. Pierwszy etap kampanii obejmuje takie media jak:
telewizja – wykorzystane zostaną stacje niszowe tj. TVN24, TVNturbo, Discovery Channel, Ale kino!, Canal+ oraz National Geographic.
nośniki reklamy zewnętrznej o formacie 12×3
magazyny: społeczno-polityczne, life style i motoryzacyjne
Istotnym elementem kampanii będzie Internet w którym komunikacja rozpocznie się od interstitiala na serwisie Biznes portalu Onet.pl oraz najpopularniejszych vortalach biznesowych. Kolejny etap to obecność na tychże serwisach, przy wykorzystaniu niekonwencjonalnych kreacji – double skyscraper oraz mega expand-skyscraper i expand box.
Wszystkie formy łączy jedna linia kreacyjna nawiązująca z jednej strony do charakterystycznego atrybutu Volvo – bezpieczeństwa, jak również do dynamiki, nowoczesnej stylistyki i przyjemności z jazdy. Kampania potrwa do końca lipca.
Kreację przygotowały agencja reklamowa U-Boot oraz agencja interaktywna K2. Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare, wraz z z działem odpowiedzialnym za komunikacją one-to-one – mOne (kampania on-line).
Kampania jest prowadzona także kanałami marketingu bezpośredniego – Volvo współpracuje w tym zakresie z agencjami Marketing House oraz Call Center Poland.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.