Od 8 września klienci serwisu nazwa.pl mogą sprzedawać oraz kupować domeny w ramach nowej usługi „Giełda Domen”. Uruchomienie platformy ma ułatwić klientom transakcje, poprawić ich bezpieczeństwo oraz szybkość.
Wejście nazwa.pl na rynek wtórny domen jest kolejnym krokiem, który ma na celu poszerzenie koszyka usług dostępnych dla naszych klientów. Jest też odpowiedzią na potrzeby rynku, który w Polsce dopiero się kształtuje. Giełda Domen dostępna w serwisie nazwa.pl jest też pierwszą masową usługą, zarówno dzięki liczbie klientów, którzy mogą wystawić swoje domeny (NetArt obsługuje ich ponad 500 tys.), jak również dzięki ogromnej liczbie klientów końcowych poszukujących domen w nazwa.pl – zachwalał Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt.
Aby skorzystać z możliwości Giełdy Domen trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem nazwa.pl. Przedmiotem transakcji może być tylko domena utrzymywana przez abonenta w nazwa.pl.
Okres abonamentowy, na który publikowana jest Oferta Sprzedaży wynosi od 7 do 30 dni. Obecnie firma nie pobiera prowizji za sprzedane domeny. Poza promocją opłaty będą wynosiły 10 proc. ceny sprzedanej domeny i nie mniej niż 30 zł.
O komentarz poprosiliśmy Michała Plebana, właściciela Aftermarket.pl.
NetArt zdaje sobie sprawę, że rynek wtórny domen może przynieść dodatkowe zyski i umocnić pozycję firmy także na tynku pierwotnym. Stąd próba zaistnienia na rynku wtórnym poprzez giełdę domen. Osobiście jednak wątpię, czy NetArtowi uda się przyciągnąć na swoją giełdę większych inwestorów rynku wtórnego – biurokratyczne procedury i wysokie ceny odnownień sprawiają, że nie jest to firma w której większość domainerów chciałby trzymać swoje domeny. Zaś bez obecności właścicieli wartościowych portfolio domen rozwój giełdy stoi pod znakiem zapytania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.