T3, jeden z najbardziej znanych na świecie magazynów shoppingowych traktujący o nowych technologiach i elektronicznych gadżetach będzie wydawany także w Polsce. Pierwszy numer polskiej edycji w kioskach już w październiku.
Magazyn T3 to jeden z najpopularniejszych i najbardziej znanych na świecie tytułów shoppingowo-lifestylowych piszący o nowych technologiach i elektronicznych gadżetach. Obecny jest w Wielkiej Brytanii od ponad dziesięciu lat, ma swoje wydania w 23 krajach, teraz będzie także po polsku.
Magazyn T3 jest pismem z segmentu premium, charakteryzującym się bardzo wysoką jakością wydania i efektownymi fotografiami prezentowanych produktów. Jest tworzony z myślą o czytelnikach, dla których elektronika i najnowsze technologie mają równie duże znaczenie jak dobór ubrania, samochodu czy sposób spędzania wolnego czasu. To rodzaj przewodnika dla konsumentów mówiącego co jest nowego na rynku, co warto kupić i dlaczego. Wiele z przedmiotów prezentowanych na łamach T3 to zapowiedzi, które na sklepowych półkach dopiero się pokażą.
W Polsce magazyn będzie wydawany przez wydawnictwo AVT, które ma w swoim portfolio ponad 20 tytułów, głównie branżowych i hobbystycznych. Najmocniejsze tytuły AVT to budownictwo i urządzanie wnętrz, elektronika i muzyka. Wydawnictwo jest także właścicielem Internet Maker oraz Magazynu Internet.
Pierwszy numer ma trafić do kiosków w drugiej połowie października w cenie 9.80 zł. Bezpłatną półroczną prenumeratę magazynu T3 można wygrać w serwisie Techcity.pl – strona konkursowa: http://www.techcity.pl/konkurs.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.