23 czerwca 2004 r. w Warszawie, przy ul. Czerskiej, w siedzibie Agory odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia IAB Polska.
Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB) działa na rodzimym rynku interaktywnym od 2000 roku. W marcu 2004 roku został włączony w struktury IAB Europe. Polska jest, poza Słowenią, jedynym krajem z Europy środkowo-wschodniej reprezentowanym w europejskim oddziale stowarzyszenia.
NWZC zostało zwołane na wniosek Zarządu stowarzyszenia. Plan spotkania obejmował m.in. przyjęcie sprawozdania Zarządu z dotychczasowej działalności stowarzyszenia oraz głosowanie nad udzieleniem absolutorium dla obecnego Zarządu Stowarzyszenia.
Jednak głównym powodem, dla którego Zarząd wnioskował o zwołanie NWZC jest potrzeba dostosowania charakteru działalności do modelu obowiązującego w pozostałych oddziałach IAB funkcjonujących w ramach IAB Europe oraz związana z tym faktem konieczność przeprowadzenia reorganizacji i weryfikacji członków IAB Polska.
NWZC udzieliło absolutorium Zarządowi IAB Polska oraz powołało specjalną grupę roboczą, której zadaniem jest opracowanie projektu zmian w stowarzyszeniu najpóźniej do 30 września 2004 r. W skład grupy roboczej weszli: Dominik Kaznowski (Wiceprezes IAB Polska – Departament Marketingu i PR), Artur Zawadzki (Wiceprezes IAB Polska – Departament Badań), Jacek Kołtonik (Członek Komisji Rewizyjnej IAB Polska – CR Media), Jacek Makowski (Dyrektor Biura Reklamy Onet.pl) oraz Michał Kreczmar (IDG Polska – wydawca serwisów internetowych IDG).
Projekty zmian wypracowane przez grupę roboczą będą przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia Członków IAB, które odbędzie się w połowie października.
NWZC przyjęło także rezygnację Macieja Żyto z funkcji Wiceprezesa Zarządu IAB odpowiedzialnego za Departament Technologii. Dotychczasowe obowiązki pełnione przez Macieja Żyto został podzielne pomiędzy obecnych członków Zarządu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.