Agencja interaktywna Artgen przeprowadziła internetową kampanię promującą adidas Originals Concept Store w Poznaniu. W ramach akcji sklep zaistniał w serwisie mikroblogowym Blip oraz w lokalnych portalach.
Marka adidias obchodziła w tym roku 60 urodziny. Z tej okazji firma otworzyła w Poznaniu pierwszy w Polsce adidas Originals Concept Store, którego promocję zleciła agencji interaktywnej Artgen. Działania miały na celu informowanie mieszkańców Wielkopolski o otwarciu sklepu, zachęcenie ich do odwiedzenia Concept Store’u oraz budowanie komunikacji z klientami.
Agencja zaproponowała działania promujące otwarcie sklepu w najpopularniejszych poznańskich portalach oraz aktywność w serwisie Blip. Na mikroblogu pojawił się użytkownik adidasoriginals, który informował o wydarzeniach dotyczących sklepu, jego otwarcia, oferty oraz najważniejszych faktów ze świata mody i sportu związanych z 60-letnią historią adidasa. Dodatkowo, do obserwowania wpisów zachęcały prowadzone konkursy z nagrodami.
„Do komunikacji z klientami wybraliśmy mikrobloga, ponieważ jest to społeczność skupiająca w dużej mierze studentów i młodych pracowników, aktywnych życiowo, dbających o dobrą opinię o sobie, a więc grupę, do której kierowane są produkty marki adidas Originals. Blip pozwala na personalizowanie przekazu – odpowiednie użycie tagów sprawia, że informacja szybko dociera do określonych, atrakcyjnych dla firmy odbiorców, w tym przypadku były to osoby mieszkające w Poznaniu lub często odwiedzające stolicę Wielkopolski, zainteresowane sportem i modą” – mówi Agata Polińska, odpowiedzialna za obsługę klienta w agencji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.