Sony Ericsson odsłonił najnowszą wersję sklepu internetowego www.sonyericsson-sklep.pl. Nowa wersja sklepu internetowego odzwierciedla zmiany, jakie zostały wprowadzone do brandingu Sony Ericsson.
Jednak nie tylko witryna sklepu została odświeżona, sklep został też wyposażony w nowy system zarządzania, który ma na celu zwiększenie funkcjonalności oraz skrócenie czasu realizacji zamówień. Największy nacisk położono na bezpieczeństwo i ochronę danych klientów, wprowadzając szyfrowane połączenia oraz certyfikat SSL.
W sklepie i na blogu klienci mają możliwość komentowania produktów, jak również pisania recenzji o nich, które opublikowane zostaną na stronie danego rozwiązania.
SonyEricsson-sklep.pl gwarantuje bezpłatną wysyłkę telefonów i akcesoriów Sony Ericsson na terenie Polski. Dzięki modyfikacji linii dystrybucyjnej, towar jest dostarczany w ciągu 24h do rąk nabywcy. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość monitorowania drogi przesyłki przez nabywcę.
Istniejąc na rynku od 2002 roku zawsze staraliśmy się wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. Zmienialiśmy się biorąc pod uwagę wymagania klientów, możliwości technologiczne oraz standardy określone przez Sony Ericsson. Cieszymy się, że zmiany zostały przychylnie przyjęte. Już w najbliższym czasie zostanie dodany system ratalny z opcją rat 0%, co na pewno ucieszy naszych stałych i nowych klientów. – powiedział Sławomir Pająk, dyrektor generalny, Netsport Sp. z o.o.
Z SonyEricsson-sklep.pl współpracujemy ściśle od początku powstania firmy Sony Ericsson. Jest to jedyny sklep internetowy w Polsce, który posiada autoryzację naszej firmy. W swojej ofercie posiada pełna gamę produktów marki Sony Ericsson, a sprzedawcy są wysokiej klasy konsultantami posiadający szeroką wiedzę na temat rozwiązań naszej firmy. – powiedział Tomasz Mrzygłód, Field Marketing Manager CE, Sony Ericsson.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.