Pierwsze organizowane przez SARE badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich managerów dobiegło końca.Przez ostatnie tygodnie każda z osób odwiedzających serwisy Brief.pl, Mediarun.pl i SARE.pl mogła wypełnić ankietę i podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi poczty elektronicznej, by w efekcie przyczynić się do poprawienia jakości przesyłanych wiadomości e-mail.
„Wyniki przeprowadzonego badania, w którym wzięło udział ponad tysiąc osób, dowiodły, że e-mail marketing jest coraz bardziej powszechny, a popularność newsletterów rośnie z dnia na dzień. Potwierdza to fakt, iż jedynie 3% respondentów nie prenumeruje newsletterów, a aż 1/3 z ankietowanych chce otrzymywać ich więcej niż trzy tygodniowo. Z pewnością do takiego wyniku przyczynia się coraz wyższa jakość subskrybowanych maili, profesjonalna wysyłka i ciekawa zawartość. Wierzymy, że zarówno nasze badanie, jak i inne działania SARE związane z promowaniem profesjonalnego e-mail marketingu przyczynia się do umocnienia pozycji i jeszcze lepszego wykorzystania poczty e-mail w strategii marketingowej polskich firm.” – powiedział Krzysztof Dębowski Account Manager odpowiedzialny za markę SARE.
Wśród wyników ankiety dostępne są również szczegółowe dane dotyczące profilu respondentów, stosunku ankietowanych do spamu, ilości przesyłanych maili i ich treści, a także ilości posiadanych kont pocztowych.
Wszyscy klienci SARE oraz osoby, które wzięły udział w ankiecie i pozostawiły swoje dane osobowe, już wkrótce otrzymają szczegółowe wyniki badania. Również serwis sare.pl daje możliwość pobrania końcowego zestawienia efektów ankiety. Więcej o preferencjach polskich managerów względem poczty e-mail, poznanych dzięki badaniu SARE, przeczytać można na stronach patronów medialnych przedsięwzięcia – w wortalu mediarun.pl i na stronach internetowych magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.