Dzięki partnerskiej współpracy firmy Ericsson z Państwowym Uniwersytetem Otwartym im. Indiry Gandhi (The Indira Gandhi National Open University – IGNOU) studenci z najodleglejszych zakątków Indii będą mogli uczestniczyć w wykładach za pośrednictwem telefonów komórkowych. Ericsson zbuduje środowisko trzeciej generacji, aby umożliwić im pobieranie treści kursów i wykładów uniwersytetu IGNOU oraz otrzymywanie powiadomień w formie komunikatów SMS.
„Ideą powstania naszego uniwersytetu było zapewnienie dostępu do edukacji przedstawicielom gorzej sytuowanych warstw społecznych” – mówi profesor V. N. Rajasekharan Pillai, rektor urzędujący uniwersytetu IGNOU. „Z pomocą firmy Ericsson utworzymy platformę nauczania, która pozwoli wykorzystać urządzenia mobilne do rozpowszechniania wiedzy i wymiany informacji. Nasi studenci będą mogli uczyć się w dowolnym miejscu i czasie, w tempie dostosowanym do własnych możliwości”.
„Nasza partnerska współpraca stanowi kolejne potwierdzenie, że telekomunikacja ma kluczowe znaczenie dla rozwoju społeczeństw” – stwierdza Gowton Achaibar, prezes firmy Ericsson Indie. „Edukacja wykorzystująca mobilne technologie szerokopasmowe jest skutecznym i ekonomicznym sposobem przekazywania wiedzy studentom zdalnych kursów”.
Rząd Indii zaczął niedawno promować szkolnictwo wyższe, mimo że obecnie w kraju tym tylko 15% uczniów kończy szkołę średnią. Problemem Indii jest też brak nauczycieli z wyższym wykształceniem. 50% wykładowców w kolegiach nie ma nawet tytułu magistra. Uniwersytet IGNOU stał się pionierem otwartej edukacji i nauki na odległość. Oferuje wiele programów akademickich zakończonych certyfikatami, dyplomami i tytułami naukowymi. Ma ponad dwa miliony studentów z Indii i 34 innych krajów.
„Możemy efektywnie wykorzystać szybko rozwijające się sieci telekomunikacyjne w Indiach oraz technologie szerokopasmowe w sektorze edukacji” – dodaje Gowton Achaibar.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.