Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) podpisała umowę z firmą Toshiba, na mocy której Spółka została autoryzowanym centrum serwisowym produktów firmy Toshiba. Uzyskany przez CSS S.A. tytuł Authorized Service Provider uprawnia do dokonywania napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych i świadczenia usług wsparcia technicznego wszystkich typów notebooków i palmtopów firmy Toshiba. Tytuł ten stanowi dla CSS S.A. potwierdzenie posiadania zespołu przeszkolonych inżynierów oraz odpowiedniego zaplecza części serwisowych.
Procedura dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Centrum Serwisowego CSS S.A. przewiduje dwie możliwości: uszkodzony sprzęt można dostarczać osobiście do najbliższej filii lub oddziału CSS S.A. lub też przesłać kurierem na koszt Spółki do centrali w Warszawie.
W najbliższej przyszłości CSS S.A. zamierza wprowadzić do oferty serwisowe usługi on-site w zakresie produktów firmy Toshiba, co będzie kolejnym – poza ogólnopolską siecią obsługi i doskonałym zapleczem magazynowym – atutem wyróżniającym Spółkę na informatycznym rynku usług serwisowych.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się sprostać tak wysokim wymaganiom, jakie stawia firma Toshiba centrom serwisowym. Nie tylko stanowi to potwierdzenie posiadania przez nas doskonale wyszkolonych inżynierów, zapewniających najwyższy standard obsługi oraz gwarantowany czas usunięcia awarii, ale w głównej mierze pozwala oferować naszym Klientom usługi wsparcia w szerszym zakresie produktowym. Kompleksowość oferty CSS S.A. jest dla nas szczególnie ważna, a osiągamy ją właśnie poprzez systematyczne pozyskiwanie kolejnych autoryzacji czołowych producentów sprzętu komputerowego” – powiedział Wiesław Wiktorowicz, Dyrektor Wydziału Serwisu w CSS S.A.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.