Z danych z lipca br. wynika, że największym zainteresowaniem użytkowników serwisu motofakty.pl cieszyły się następujące marki:
1. Opel – 11,31% zapytań,
2. Ford – 8,96%,
3. Fiat – 8,84%,
4. Volkswagen – 7,41%,
5. Renault – 6,44%.
Wśród modeli największą popularność uzyskały:
1. Opel Astra – 3,88%,
2. VW Golf – 2,69%,
3. Ford Mondeo – 2,48%,
4. Opel Vectra – 2,12%,
5. Opel Omega 2,04%.
Dane zostały zebrane na próbie ponad 120 tysięcy Internautów, którzy odwiedzili serwis Motofakty.pl w lipcu br., generując ponad 2 miliony odsłon serwisu. Zliczono zainteresowanie Internautów danymi dotyczącymi marek i modeli w zakresie informacji o cenach, danych technicznych, promocjach dealerów, testów ekspertów itp.
„Cieszy nas dominacja w pierwszej piątce aut z segmentu D i E. Pokazuje to jakość użytkowników naszego serwisu. Jak widać, jest on odwiedzany przede wszystkim przez osoby zamożne, tzw. wyższą klasę średnią” mówi Artur Cichoń, szef serwisu Motofakty.pl.
Motofakty.pl to nowy serwis, uruchomiony w maju br. dla osób zainteresowanych kupnem nowego samochodu. Cechą wyróżniającą serwis jest skupienie się na wiadomościach z rynku motoryzacyjnego, poradach dotyczących ekspolatacji samochodów, działach poświęconych zakupowi nowych aut oraz brak części poświęconej ogłoszeniom drobnym kupna-sprzedaży aut używanych. Już w trzecim miesiącu istnienia serwis stał się jednym z najbardziej popularnych vortali motoryzacyjnych w Polsce.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.