system3.pl, spółka w grupie K2 Internet, specjalizująca się w marketingu partnerskim wprowadziła do swojej oferty nowy produkt – sieć dedykowaną.
Sieć dedykowana jest to sieć zbudowana z witryn skupionych w sieci partnerskiej system3, które są ściśle dopasowane do grupy docelowej reklamodawcy. Klient nie płaci tutaj za odsłonę reklamy, ale za „unikalnego użytkownika”, który zostanie przekierowany na stronę docelową. Przygotowanie takiego produktu możliwe było dzięki wprowadzeniu nowej funkcjonalności w systemie, która pozwala na pełną integrację z sieciami reklamowymi. W chwili obecnej system3 zintegrowany jest z siecią ARBOmedia, Ad-Vice oraz IDMnet.
Nie każda witryna ma szansę być uwzględnioną w sieci dedykowanej. Wybieramy tylko najlepsze serwisy, które spełniają określone warunki a ruch przez nie sprowadzony jest najwyższej jakości. Co więcej, jesteśmy w stanie pokryć 100% zasięgu w grupie docelowej. – mówi Magdalena Czachowska, Affiliate Marketing Director spółki.
Każda propozycja wyceniana jest indywidualnie, w zależności od produktu, grupy docelowej i celów jakie chce osiągnąć Reklamodawca. system3.pl przeprowadził już pierwsze kampanie w sieci dedykowanej m. in. dla IKEA (za pośrednictwem domu mediowego ACR).
Poza marketingiem partnerskim i promocją w sieci dedykowanej, spółka prowadzi kampanie Paid Search i SEO rozliczane w modelu CPA, współpracując z wybranymi partnerami specjalizującymi się w tym zakresie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.