Agencja interaktywna huevo zrealizowała witrynę dla sieci supermarketów – Intermarche. Pod adresem intermarche.pl uruchomiony został serwis skierowany do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna zawiera informacje odnośnie aktualnych promocji, konkursów, a także nowości ze sklepowych półek oraz opis szerokiej oferty supermarketów. Dzięki zastosowaniu interaktywnej mapy wszyscy zainteresowani mogą łatwo odnaleźć najbliższy sklep, sprawdzić godziny otwarcia i zapoznać się z mapką dojazdu.
Serwis supermarketów Intermarche, uzupełniają ciekawostki (porady i przepisy kulinarne) oraz szereg formularzy przygotowanych dla różnych grup użytkowników witryny.
Zawartość serwisu intermarche.pl jest zarządzana przez uprawnionych pracowników sieci. Wielopoziomowy system zarządzania zawartością publisherCMS, umożliwia użytkownikom o uprawnieniach administratora sprawowanie pełnej kontroli nad danymi wprowadzanymi przez osoby odpowiedzialne za poszczególne sekcje serwisu.
Poza standardowymi funkcjonalnościami systemu CMS, umożliwiającymi dowolną edycję tekstów i wstawianie zdjęć, prezentację treści promocyjnych wsparto poprzez zastosowanie technologii Flash. Dowolne formy graficzne i towarzyszący tekst promocyjny dodawane przez administratorów witryny, są automatycznie animowane i prezentowane w obszarze ekspozycji promocji na stronie głównej serwisu.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.