SklepyFirmowe.pl wraz z Nokaut.pl i TradeMaker.pl organizują konkurs dla osób, które chcą rozpocząć sprzedaż przez Internet. Zakładając sklep internetowy na platformie SklepyFirmowe.pl, a następnie efektywnie go rozwijając, można otrzymać nagrody, które pomogą w dalszym prowadzeniu własnego biznesu.
– Chcemy zachęcić ludzi do rozpoczęcia swojej działalności w Internecie, dlatego nasz konkurs głównie kierujemy do nowych sklepów, które zostaną założone w 2010 roku – mówi Rafath Khan, twórca i współzałożyciel SklepyFirmowe.pl –natomiast istniejące już sklepy, chcemy nagradzać za włożoną pracę i poświęcony czas w budowę swojego wizerunku w Internecie.
Zasady konkursu są proste: zakładasz sklep na platformie SklepyFirmowe.pl, rozwijasz swój biznes i jeśli twój sklep osiągnie najlepsze wyniki sprzedaży spośród nowych sklepów otrzymasz 10.000 zł w gotówce, 3.000 zł na promocje sklepu w Nokaut.pl oraz 2.000 zł na pozycjonowanie SEO przez TradeMaker.pl.
W ramach konkursu przewidziane są także dodatkowe nagrody o wartości 3.000 zł, za najlepszą szatę graficzną sklepu oraz najlepszy katalog produktów. Drugie miejsca w wymienionych kategoriach zostaną uhonorowane rocznymi abonamentami Platinum na prowadzenie sklepu. Pula wszystkich nagród przekracza 25.000 zł.
W jury konkursu zasiadają osoby znane z ecommercowej blogosfery i nie tylko: Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl), Wojtek Kyciak (commerce.blox.pl), Grzegorz Marczak (antyweb.pl) oraz Viren Bhadari (skarpetkowo.pl).
SklepyFirmowe.pl to platforma w ramach której można założyć sklep internetowy w jedno kliknięcie. Obecnie na oprogramowaniu tym prowadzonych jest ponad 600 sklepów internetowych. Cechą charakterystyczną platformy SklepyFirmowe.pl jest niska bariera założenia sklepu. Sklep można założyć w kilka sekund a plany abonamentowe zaczynają sie już od 19 zł/mc.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.