Od 1 marca 2010 r. stanowisko redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej” obejmie Tomasz Wróblewski. Zastąpi na tym stanowisku Michała Kobosko, który po półrocznym okresie oddelegowania do pracy nad DGP wraca do Axel Springer Polska na stanowisko wydawcy tytułów „Newsweek” i „Forbes”.
Tworząc DGP udziałowcy Infor Biznes – INFOR.PL i Axel Springer Polska – podjęli decyzję, o oddelegowaniu do czasowego pełnienia funkcji redaktora naczelnego Michała Kobosko – będącego gwarantem sprawnego przeprowadzenia procesu integracji pracowników „Dziennika Polska Europa Świat” z redakcją „Gazety Prawnej”.
Pierwszy etap wprowadzenia projektu na rynek dotyczył połączenia zespołów redakcyjnych oraz warstwy tematycznej obu gazet. Tomasz Wróblewski pracował nad strategią drugiego etapu rozwoju DGP od kilku miesięcy.
Zdecydowaliśmy się na wybór Tomasza Wróblewskiego spośród kilku innych kandydatów, ze względu na jego duże doświadczenie dziennikarskie, redaktorskie i menedżerskie. Tomasz Wróblewski ma sprecyzowaną wizję udoskonalenia DGP. – mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu INFOR Biznes.
Zarówno wspólnicy – INFOR.PL oraz Axel Springer Polska, jak i Zarząd INFOR Biznes oceniają pozytywnie pracę Michała Kobosko.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.