Sieć tematyczna SPORTSonline rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 2009. W niespełna rok zbudowała blisko dwumilionowy zasięg, pozyskała do współpracy ponad czterdzieści witryn tematycznych i uplasowała się na piątym miejscu wśród największych sieci i portali w kategorii SPORT.
Sieć reklamowa SPORTSonline to należąca do domu mediowego Cormedia wertykalna sieć reklamy internetowej. Po niespełna roku funkcjonowania sieć znalazła się w pierwszej piątce największych sieci i portali sklasyfikowanych w kategorii SPORT (według badania Megapanel za miesiąc grudzień, zasięg sportowy – porównanie sieci i portali) z blisko 2 mln użytkowników i 55 mln odsłon. Obecnie do SPORTSonline należą 43 serwisy i witryny sportowe takie jak np. skionline.pl, livesports.pl, sport24.pl, czy fit.pl.
– Startowaliśmy niecały rok temu i stawialiśmy sobie bardzo wysoko poprzeczkę mierząc się z bardzo silną konkurencją. Wynik jest lepszy niż oczekiwaliśmy. Zaufało nam ponad czterdzieści witryn i wielu reklamodawców. Do końca tego roku chcemy zwiększyć zasięg do trzech milionów użytkowników i być w pierwszej trójce sieci i portali w kategorii sportowej. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
SPORTSonline koncentruje się na działaniach reklamowych skierowanych do szerokiej rzeszy miłośników sportu i kibiców. Sport stanowi jedną z najbardziej uniwersalnych platform promocyjnych, która przyciąga największą liczbę odbiorców a także sponsorów. Budżety reklamowe wykorzystywane podczas sportowej rywalizacji należą do największych.
www.sportsonline.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.