Tag: SPORTSonline

Nowe serwisy piłkarskie w sieci SPORTSonline

Do sportowej sieci tematycznej SPORTSonline dołączyły nowe serwisy: iGol.pl oraz witryny Grupy Kadra.pl. Tym samym zasięg SPORTSonline zwiększył się o blisko 260 tys. użytkowników.

Wywiad z Agnieszką Klepacką, Dyrektorem handlowym Cormedia

Dom mediowy Cormedia specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych kampanii.

Marketing sportowy w social media

Reklamowa sieć sportowa SPORTSonline i agencja Mint Media rozpoczęły współpracę w zakresie tak zwanych Kampanii Zintegrowanych, które łączą tradycyjną reklamę online z działaniami w social media. O szczegółach opowiada Karol Kowalski, dyr. strategiczny Cormedia.

Sieć reklamowa SPORTSonline po roku działalności

Sieć tematyczna SPORTSonline rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 2009. W niespełna rok zbudowała blisko dwumilionowy zasięg, pozyskała do współpracy ponad czterdzieści witryn tematycznych i uplasowała się na piątym miejscu wśród największych sieci i portali w kategorii SPORT.

Zimowa oferta reklamowa od Cormedia

Dom mediowy Cormedia, w ramach sportowej sieci tematycznej SPORTSonline, przygotował ofertę reklamową na aktualny sezon zimowy 2009-2010. Pakiet SPORTS_SKI obejmuje wszystkie serwisy zrzeszone w sieci, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi.

Skionline.pl w sieci tematycznej SPORTSonline

Serwis Skionline.pl rozpoczął współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączył do sieci tematycznej SPORTSonline. Skionline.pl to jeden z najdłużej działających i najpopularniejszych polskich portali o narciarstwie.

Scroll to Top