Wywiad z Agnieszką Klepacką, Dyrektorem handlowym Cormedia

Opublikowano: 27 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Dom mediowy Cormedia specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych kampanii.

Hanna LaskowskaWywiad z Agnieszką Klepacką, Dyrektorem handlowym Cormedia

Marketing sportowy w social media

Opublikowano: 6 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Reklamowa sieć sportowa SPORTSonline i agencja Mint Media rozpoczęły współpracę w zakresie tak zwanych Kampanii Zintegrowanych, które łączą tradycyjną reklamę online z działaniami w social media. O szczegółach opowiada Karol Kowalski, dyr. strategiczny Cormedia.

Hanna LaskowskaMarketing sportowy w social media

Sieć reklamowa SPORTSonline po roku działalności

Opublikowano: 26 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Sieć tematyczna SPORTSonline rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 2009. W niespełna rok zbudowała blisko dwumilionowy zasięg, pozyskała do współpracy ponad czterdzieści witryn tematycznych i uplasowała się na piątym miejscu wśród największych sieci i portali w kategorii SPORT.

Hanna LaskowskaSieć reklamowa SPORTSonline po roku działalności

Zimowa oferta reklamowa od Cormedia

Opublikowano: 30 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Dom mediowy Cormedia, w ramach sportowej sieci tematycznej SPORTSonline, przygotował ofertę reklamową na aktualny sezon zimowy 2009-2010. Pakiet SPORTS_SKI obejmuje wszystkie serwisy zrzeszone w sieci, których tematyka związana jest ze sportami zimowymi.

Hanna LaskowskaZimowa oferta reklamowa od Cormedia