Własny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Opublikowano: 27 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.

Hanna LaskowskaWłasny Kąt – Hypermedia dla PKO Banku Polskiego

Wywiad z Agnieszką Klepacką, Dyrektorem handlowym Cormedia

Opublikowano: 27 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Dom mediowy Cormedia specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych kampanii.

Hanna LaskowskaWywiad z Agnieszką Klepacką, Dyrektorem handlowym Cormedia

Marketing sportowy w social media

Opublikowano: 6 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Reklamowa sieć sportowa SPORTSonline i agencja Mint Media rozpoczęły współpracę w zakresie tak zwanych Kampanii Zintegrowanych, które łączą tradycyjną reklamę online z działaniami w social media. O szczegółach opowiada Karol Kowalski, dyr. strategiczny Cormedia.

Hanna LaskowskaMarketing sportowy w social media

Sieć reklamowa SPORTSonline po roku działalności

Opublikowano: 26 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Sieć tematyczna SPORTSonline rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 2009. W niespełna rok zbudowała blisko dwumilionowy zasięg, pozyskała do współpracy ponad czterdzieści witryn tematycznych i uplasowała się na piątym miejscu wśród największych sieci i portali w kategorii SPORT.

Hanna LaskowskaSieć reklamowa SPORTSonline po roku działalności

Trendy w reklamie online

Opublikowano: 11 stycznia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

20 stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.

Tomasz UchańskiTrendy w reklamie online

Nowy serwis Grupy DOM.pl

Opublikowano: 15 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Grupa DOM.pl, właściciel kilku popularnych portali budowlanych, uruchomił kolejny serwis dla budujących i remontujących – www.Fachowcy.Dom.pl. Głównym celem nowej strony jest ułatwienie klientom kontaktu z firmami wykonawczymi. Serwis, jak i cała grupa DOM.pl, obsługiwany jest przez sieć reklamową BUDOWNICTWOonline.

Hanna LaskowskaNowy serwis Grupy DOM.pl