Nowe serwisy piłkarskie w sieci SPORTSonline
Do sportowej sieci tematycznej SPORTSonline dołączyły nowe serwisy: iGol.pl oraz witryny Grupy Kadra.pl. Tym samym zasięg SPORTSonline zwiększył się o blisko 260 tys. użytkowników.
Do sportowej sieci tematycznej SPORTSonline dołączyły nowe serwisy: iGol.pl oraz witryny Grupy Kadra.pl. Tym samym zasięg SPORTSonline zwiększył się o blisko 260 tys. użytkowników.
Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.
Dom mediowy Cormedia specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych kampanii.
Wywiad z Agnieszką Klepacką, Dyrektorem handlowym Cormedia więcej »
Reklamowa sieć sportowa SPORTSonline i agencja Mint Media rozpoczęły współpracę w zakresie tak zwanych Kampanii Zintegrowanych, które łączą tradycyjną reklamę online z działaniami w social media. O szczegółach opowiada Karol Kowalski, dyr. strategiczny Cormedia.
Sieć tematyczna SPORTSonline rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 2009. W niespełna rok zbudowała blisko dwumilionowy zasięg, pozyskała do współpracy ponad czterdzieści witryn tematycznych i uplasowała się na piątym miejscu wśród największych sieci i portali w kategorii SPORT.
20 stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.
Grupa DOM.pl, właściciel kilku popularnych portali budowlanych, uruchomił kolejny serwis dla budujących i remontujących – www.Fachowcy.Dom.pl. Głównym celem nowej strony jest ułatwienie klientom kontaktu z firmami wykonawczymi. Serwis, jak i cała grupa DOM.pl, obsługiwany jest przez sieć reklamową BUDOWNICTWOonline.