W wywiadzie udzielonym Serwisowi Biznes portalu, Jacek Pasławski – od 8 października br. nowy Prezes Zarządu INTERIA.PL S.A. – ujawnił ogólne zamierzenia strategiczne i nowe kierunki rozwoju spółki.
– Celem Zarządu w dotychczasowym składzie było przeprowadzenie INTERIA.PL przez przypadający na lata 2000-2003 okres ogólnej dekoniunktury, który szczególnie trudny był dla firm internetowych. Teraz przyszedł czas na wzrost i ekspansję. Na tym będzie się koncentrował nowy Zarząd – powiedział Pasławski. – INTERIA.PL musi wykorzystać obecną sytuację rynkową do dynamicznego rozwoju, wzrostu udziału w rynku, a być może nawet zmiany pozycji zajmowanej w rankingach polskich portali – dodał.
Zadaniem nowego Zarządu będzie sprawienie, by spółka zajęła silną pozycję na wyłaniających się, nowych polach eksploatacji Internetu. INTERIA.PL chce nie tylko pośredniczyć w sprzedaży oferty szerokopasmowego dostępu do sieci, ale przede wszystkim oferować treści i usługi dla użytkowników korzystających z takich łączy. Już wkrótce portal zamierza uruchomić sklep z muzyką dostępną on-line i serwisy zawierające różnorodne treści multimedialne.
Portal będzie intensywnie rozwijał istniejące usługi komunikacyjne i budował nowe serwisy dla społeczności internetowej. Pojawią się też nowe możliwości dla sklepów internetowych chcących współpracować z INTERIA.PL, intensywnie rozwijane będą usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw dostępne na platformie Strefa.pl.
Jacek Pasławski uważa sytuację finansową spółki za co najmniej dobrą. W pierwszej połowie roku przychody INTERIA.PL przekroczyły 12 mln zł i były o ponad 57% wyższe od analogicznego okresu ubiegłego roku. Jednocześnie Zarząd INTERIA.PL planuje kolejną emisję akcji, której celem będzie zapewnienie finansowania dla wielu nowych projektów, które zamierza uruchomić spółka.
Pełen wywiad:
http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=551119
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.