’Co jest ważniejsze w utrzymaniu słuchacza przy stacji? Talent, czy technologie?’
To temat panelu dyskusyjnego, o najnowszych systemach interakcji ze słuchaczami, w którym udział weźmie Piotr Długiewicz, prezes rady nadzorczej firmy One-2-One, podczas dwudniowej Konferencji Radiowej. Dwunasta edycja Radio Conference Poland odbędzie się 19 i 20 października w Centrum Konferencyjnym Wojska Polskiego w Warszawie.
Organizowana od 1993 roku Konferencja Radiowa pozostaje najważniejszym wydarzeniem edukacyjnym i towarzyskim w Polsce dla profesjonalistów z radia i branż ściśle współpracujących z nadawcami. One-2-One jako firma specjalizująca się w usługach mobilnych dla radia, prasy i telewizji, po raz kolejny jest jednym z uczestników Konferencji. Firma dostarcza narzędzia służące do budowania relacji i nawiązywania interaktywnej komunikacji firm z klientami w oparciu o nowe technologie, w szczególności SMS i MMS oraz rozwiązania internetowe. One-2-One jest liderem na rynku polskim w zakresie komunikacji mobilnej dla stacji radiowych. Jest autorem platformy Radio One’X 2.0 – rozwiązania, które do komunikacji SMSowej ze swoimi słuchaczami stosuje większość rozgłośni radiowych w Polsce. Od kilku miesięcy swoje usługi oferuje również na rynkach zachodnich. Na dzień dzisiejszy ponad 80 stacji radiowych korzysta z rozwiązań One-2-One. Firma prowadzi kolejne już testy nowych systemów komunikacji mediów z odbiorcami wykorzystujących nie tylko popularne MMS, ale całe spektrum interakcji uwzględniające dodatkowo cechy targetu.
Konferencji, oprócz licznych wykładów, towarzyszyć będzie wystawa sprzętu, usług i oprogramowań dla radia. Swój udział potwierdzili przedstawiciele polskich stacji radiowych oraz prelegenci z BBC i Deutsche Welle. Licznie reprezentowane będą również wytwórnie płytowe, takie jak Sony Music, Uniwersal, Pomaton EMI.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.