Firma E-Financial oficjalnie zmieniła nazwę na Inwestycje.pl SA. Decyzja o zmianie nazwy była związana z realizacją nowej strategii firmy, która przewiduje wzrost wartości marki i osiągnięcie jednej z czołowych pozycji na polskim rynku reklamy internetowej w segmencie biznes/prawo/finanse. Spółka planuje debiut na rynku New Connect w IV kwartale 2010 roku.
Firma Inwestycje.pl SA jest wydawcą serwisów internetowych o profilu finansowym. Tworzy grupę kapitałową, która konsoliduje przedsięwzięcia z rynku mediów internetowych, specjalizując się w działaniach medialno – wydawniczych z zakresu biznesu i inwestycji. Inwestycje.pl SA posiada kilkanaście portali, które skupione są na internetowej platformie mediowej Spółki – Grupie Inwestycje.pl.
Kluczowym serwisem Grupy jest portal Inwestycje.pl, który notuje miesięcznie ponad 1,5 mln odsłon, przy niespełna 0,5 mln unikalnych użytkowników. – To perła w koronie naszej firmy. Koncentrujemy na nim większość sił, dlatego też podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy firmy na Inwestycje.pl SA. Będziemy wzmacniać swoją wartość poprzez konsekwentne budowanie wizerunku i znaczenia właśnie tej marki. – mówi Grzegorz Czapla, prezes Zarządu Inwestycje.pl SA.
W drugiej połowie marca spółka przeprowadziła ofertę prywatną akcji serii B, która zakończyła się objęciem wszystkich oferowanych akcji. Spółka pozyskała blisko ćwierć miliona złotych na rozpoczęcie realizacji nowej strategii. – Na III kwartał bieżącego roku planujemy kolejną ofertę prywatną. Zainteresowanie marcową ofertą ze strony inwestorów było tak duże, że część z nich zadeklarowała chęć objęcia akcji w jesiennej ofercie. – dodaje prezes Czapla.
Debiut spółki na rynku New Connect planowany jest na IV kwartał 2010 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.