W maju mija dziesięć lat od debiutu serwisu mojeauto.pl w Internecie. Z tej okazji dla użytkowników portalu ogłoszony został specjalny konkurs z nagrodami.
Idea konkursu jest bardzo prosta, przekonują właściciele serwisu. Codziennie, przez cały miesiąc, pojawiać się będzie jedno pytanie i jedna nagroda. Pytania będą różnorodne, a podpowiedzi będzie można znaleźć na stronach mojeauto.pl.
Nasz konkurs, a właściwie zabawa, ma dać szansę naszym wiernym użytkownikom, aby mogli wykazać się znajomością portalu mojeauto.pl, a także pokazać nowym użytkownikom, jak wiele informacji o szeroko rozumianej motoryzacji mogą znaleźć na naszych stronach. Do każdego pytania dodana jest podpowiedź, aby ułatwić znalezienie właściwej odpowiedzi – mówi Szymon Siwek, kierownik marketingu w mojeauto.pl.
Więcej informacji o konkursie na tej stronie.
Od maja 2007 roku serwis mojeauto.pl, którego wydawcą jest spółka Internet Service, był własnością Bankier.pl SA. Z początkiem 2010 roku Internet Service wraz z pozostałymi spółkami Grupy Bankier.pl dołączył do Grupy Allegro.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.