W nowym serwisie można zgłosić niebezpieczny produkt oraz paliwo złej jakości, znaleźć odpowiednią instytucję w mieście bądź województwie, a także dowiedzieć się o swoich prawach konsumenckich. Te i inne problemy można rozwiązać na nowej stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Nowy serwis www.uokik.gov.pl stał się bardziej przyjazny użytkownikom i umożliwia im szybsze dotarcie do informacji. Struktura strony powstała w oparciu o analizę potrzeb internautów. Na stronie głównej przedstawiono najczęściej szukane treści serwisu, do których dostęp był wcześniej utrudniony.
UOKiK w nowym serwisie udostępnił formularz zgłaszania paliwa złej jakości, czy niebezpiecznych produktów. Osoby słabowidzące mają do wyboru wersję strony z wysokim kontrastem lub wersję tekstową. Serwis stał się również bardziej dostępny dla osób preferujących przeglądanie stron przy pomocy telefonów komórkowych. Dla nich też została zaprojektowana specjalna wersja serwisu.
Ponadto, aby zwiększyć funkcjonalność serwisu:
• udostępniono na stronie kanały RSS ułatwiające szybkie pobranie informacji;
• wyeliminowano elementy Flash, dzięki czemu strona zyskała na szybkości;
• udostępniono wyszukiwarkę z systemem podpowiedzi oraz funkcją znajdowania plików, dzięki czemu internauci mają lepszy dostęp do licznych dokumentów znajdujących się na stronie, m.in. aktów prawnych oraz raportów UOKiK;
• udostępniono wyszukiwarkę rzeczników konsumentów i instytucji pomagających konsumentom;
• umożliwiono wyświetlanie elementów multimedialnych, m.in. filmów;
• przygotowano schemat organizacyjny w wersji polskiej i angielskiej.
– Klient postawił Agencji wysokie wymagania – mówi Michał Rytych, dyrektor zarządzający w VENTI, który koordynował prace nad serwisem. – Naszym zadaniem było nie tylko opracowanie nowej strony internetowej oraz wdrożenie narzędzi do zarządzania zawartością, ale również migracja danych z poprzedniej wersji serwisu.
Zadaniem agencji było zintegrowanie ze stroną Urzędu Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), wdrożenie systemu newslettera, wprowadzenie mechanizmu tagowania aktualności. VENTI przygotowała także alternatywną szatę graficzną na święta i na Międzynarodowy Dzień Konsumenta.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.