Wraz z początkiem IV kwartału agencja interaktywna Digital One rozpoczęła zmianę identyfikacji wizualnej. Jest już nowe logo i pisownia nazwy firmy. Do końca roku powstanie także serwis, zaprojektowany w nowej stylistyce D1.
Druga połowa bieżącego roku to dla Digital One okres wzmożonego rozwoju i zmian. Agencja nawiązała i rozwinęła strategiczną współpracę ze spółkami grupy Euro RSCG w Polsce, otworzyła nowe biuro w Warszawie, po raz drugi została laureatem Deloitte Technology Fast50, a w październiku rozpoczęła proces zmiany systemu identyfikacji wizualnej. Po pięciu latach prężnego działania, rozpoznawana na rynku branżowym marka Digital One, odświeża swój wizerunek. Od początku kwartału obowiązuje już nowe logo i pisownia nazwy Digital One, przed końcem grudnia powstanie także nowy serwis firmowy.
Projekt logotypu odzwierciedla charakter zmian, jakie zaszły w Digital One od momentu startu agencji w 1999 r. – mówi Art Director Digital One – Marcin Lewik. Obecna ‘otwarta’ forma oraz czerwono – grafitowa kolorystyka korelują z dużą dynamiką wzrostu oraz kierunkiem rozwoju firmy. Dobór barw w nowym logo D1 nawiązuje również do szybkiego tempa zmian i nowoczesności mediów interaktywnych. Połączenie czerwieni z grafitem tworzy charakterystyczny dla naszej działalności klimat 'high-tech’.
Zmiana pisowni nazwy Digital One polega na pisaniu obu członów nazwy firmy z wielkiej litery. Modyfikacja ta jest odpowiedzią na naturalne przyzwyczajenia językowe związane z pisownią nazw własnych. Ostatecznie zwyciężają one zwykle z próbami niestandardowego podejścia firm do tworzenia swoich nazw.
Jeszcze w tym roku nastąpi premiera serwisu internetowego Digital One, zaprojektowanego wedle nowych zasad systemu identyfikacji wizualnej D1, inaczej niż dotychczas prezentującego agencję i jej działalność.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.