W opublikowanym w czwartek, 4 listopada br., raporcie okresowym Zarząd INTERIA.PL poinformował, iż przychody spółki w okresie od stycznia do września 2004 r. zamknęły się kwotą niemal 18 mln zł. Suma przychodów za pierwsze trzy kwartały była wyższa o 43% od sumy przychodów w analogicznym okresie minionego roku i bliska całości przychodów uzyskanych przez spółkę w całym 2003 r.
Za pierwsze trzy kwartały br. INTERIA.PL wykazała zysk na poziomie EBITDA w wysokości 3 tys. zł. W analogicznym okresie roku poprzedniego spółka miała na poziomie EBITDA stratę w wysokości 221 tys. zł. Wyniki spółki mogłyby być zdecydowanie lepsze, gdyby nie niekorzystny w czasie wpływ rozliczeń transakcji barterowych. W III kwartale Spółka odnotowała nadwyżkę kosztów barterowych nad przychodami barterowymi w wysokości blisko 500 tys. zł
– Barterowe wydatki spółki, związane z przeprowadzoną kampanią reklamową usług pocztowych i wybranych serwisów internetowych, nie zrównoważone w okresie sprawozdawczym odpowiadającymi im przychodami barterowymi, pociągnęły nasz wynik finansowy nieco w dół – skomentował wyniki spółki Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. – Ważniejsze jest jednak to, że przychody gotówkowe portalu w III kwartale bieżącego roku wzrosły o 56% w porównaniu z III kwartałem roku 2003. To dobrze wróży wynikom spółki za cały bieżący rok – dodał.
Zarząd INTERIA.PL podtrzymał opinię o ponad 50-procentowym, wyższym niż w przypadku pozostałych mediów masowych, tempie wzrostu rynku reklamy internetowej w 2004 r. W trzecim kwartale spółka zanotowała wzrost przychodów gotówkowych portalu z reklam o ponad 70%.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.