Sklep internetowy NEO24.PL uruchamia konkurs dla fanów Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Miłośnicy sportowych rozgrywek mogą typować wyniki na specjalnie stworzonej stronie. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej sumie 15 tys. zł.
Akcja „Wygraj z NEO24.PL” staruje wraz z początkiem Mundialu i potrwa do końca Mistrzostw Świata, tj. do 11 lipca br. To już kolejna internetowa zabawa zorganizowana przez NEO24.PL.
Konkurs, dostępny na stronie http://www.neo24.pl/mistrzostwa, polega na typowaniu przez internautów wyników rozgrywek pomiędzy drużynami biorącymi udział w Mistrzostwach Świata 2010 w RPA. Uczestnicy wskazujący najtrafniejsze wyniki meczów oraz liczbę uzyskanych przez daną drużynę bramek mają szansę na wygranie cennych nagród, m. in. aparatów cyfrowych, bonów na zakupy w e-sklepie, czy nagrody głównej – najnowszej generacji telewizora 3D o wartości blisko 7 tys. zł.
– Poprzez tego typu zabawę chcemy razem z internautami dzielić się emocjami związanymi z odbywającymi się właśnie Mistrzostwami Świata. Nagrody, które otrzymają szczęśliwcy, to oferta przygotowana specjalnie dla „mundialowców” i praktyczny zestaw każdego kibica: telewizor, aparat fotograficzny. Liczymy, że konkurs spotka się z dużym zainteresowaniem osób, które nie mogą bezpośrednio uczestniczyć w meczach. Wspólne typowanie wyników podniesie gorączkę kibicowania i pozwoli przenieść się choćby wirtualnie do Afryki – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.