Od 22 listopada 2004 roku Onet.pl zmienia cennik usług reklamowych, jednocześnie oddając reklamodawcom nowatorskie narzędzie reklamowe OnetPower.
Wprowadzenie nowej oferty jest związane z poszerzaniem treści oraz stale rosnącym zasięgiem portalu.
Nowy produkt OnetPower pozwala reklamodawcom na zwiększenie zasięgu w krótkim czasie, zachowując dużą częstotliwość kontaktów z reklamą. Klienci będą mogli realizować kampanie reklamowe polegające na emisji billboardu na wszystkich stronach portalu (all-onet) o liczbie wyświetleń obejmujących 50, 75 lub nawet 100 milionów odsłon. Równocześnie Onet.pl gwarantuje koszt tysiąca odsłon (CPM) od poziomu 2,5 zł.
Kampania reklamowa wyświetlana w pakiecie (czyli tzw. kampania pakietowa) będzie dostępna za cenę średnio o 20 procent niższą od kampanii wyświetlanych w pojedynczych serwisach, umożliwiając większy zasięg wśród odbiorców z danej grupy celowej. Reklama w kampanii pakietowej wyświetlana losowo na wszystkich serwisach wchodzących w skład pakietu, znacznie ułatwi reklamodawcom dobór serwisów dla potrzeb kampanii.
Istotną zmianą cennika jest również zmniejszenie rozpiętości cenowej pomiędzy tradycyjnymi produktami, takimi jak billboard czy skyscraper, a formami bardziej dynamicznymi: brandmarkiem lub top-layerem.
Jak stwierdza Jacek Makowski, dyrektor biura reklamy Onet.pl: nowa, atrakcyjna oferta cenowa naszych produktów reklamowych potwierdza, że Onet.pl jest portalem, który również w relacjach z reklamodawcami wytycza nowe trendy w Polsce.
http://reklama.onet.pl/pobierz.html
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.