Dnia 23 lutego br. w nowej siedzibie Inteligo Financial Services S.A. odbyło się kolejne spotkanie Rady Klientów konta Inteligo. Drugie już spotkanie Rady potwierdziło przydatność tego forum wymiany opinii między Klientami i zespołem Inteligo.
Członkowie Rady są aktywnymi użytkownikami konta Inteligo i dlatego wspólna dyskusja o ofercie produktowej i funkcjonalności konta zaowocowała wieloma ciekawymi pomysłami związanymi z jego rozwojem.
Jednym z głównych tematów dyskusji była jakość obsługi Klienta. Rada Klientów pochwaliła jakość serwisu telefonicznego Inteligo i fakt, że średni czas oczekiwania na połączenie z Centrum Obsługi Klienta to tylko 15 sekund. Dowodem na najwyższą jakość świadczonych usług jest nagroda przyznana przez dziennik Rzeczpospolita i firmę Energis za najlepszą infolinię i Centrum Obsługi Klienta.
Infrastruktura serwisu internetowego Inteligo również została dokładnie omówiona. Członkowie Rady Klientów pytali m.in. o serwery internetowe Inteligo oraz urządzenia optymalizujące łączność stron internetowych. Szczegóły technologiczne połączenia serwisu WWW Inteligo z internetem oraz ich przyszły rozwój zostały przedstawione przez Dyrektora Działu IT i Rozwoju – Przemka Henschke.
Ponadto Członkowie Rady pochwalili m.in. funkcjonalność serwisów SMS Inteligo oraz atrakcyjność promocji „Krąg Przyjaciół”. Byli bardzo zadowoleni z wprowadzonych wydruków potwierdzeń transakcji z WWW oraz udogodnienia dla użytkowników firmowego konta Inteligo (predefiniowane płatności do ZUS), które zostały wprowadzone do oferty zgodnie z sugestiami z pierwszego spotkania Rady.
Rozmawiano również o wnioskach klientów nadsyłanych na skrzynkę [email protected]. Większość z nich dotyczyła wprowadzenia w najbliższym czasie do oferty konta produktu kredytowego, rachunków w obcych walutach oraz rozbudowy serwisu WWW. Dyskutowano również o promocji na pobieranie opłat i nowym oprocentowaniu progresywnym. Członkowie Rady zarekomendowali analizę zróżnicowania opłat za wypłaty z bankomatów oraz rozwinięcia funkcjonalności bankomatów o opcje depozytowe. Dyskutowano także o uproszczeniu wydruków historii rachunków.
Zespół Inteligo przedstawił na forum Rady przyszłe plany rozwojowe, a przede wszystkim najnowszą rewolucyjną usługę – Płacę SMS-em, dzięki której posiadacze kont Inteligo i telefonów komórkowych w sieci Plus GSM mogą prowadzić transakcje bankowe za pomocą funkcji SMS z menu swoich telefonów komórkowych.
Spotkanie zakończyło się w pobliskiej restauracji Pizza Hut, gdzie wszyscy skorzystali ze wspólnej promocji Inteligo – Pizza Hut – Władca Pierścieni.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.